Lieve luitjes,wat een super leuk reisverslag iedere keer weer. Wat een veelheid aan ervaringen en indrukken.....bijna niet te verwerken lijkt me.
prachtig al jullie foto,s..........hoop ook eens de film te zien!Geniet geniet van ieder moment..........zie uit naar de volgende verhalen en beelden. Liefs Ria
prachtig al jullie foto,s..........hoop ook eens de film te zien!Geniet geniet van ieder moment..........zie uit naar de volgende verhalen en beelden. Liefs Ria