Theo en Marga

5 juli 2010 - s-Gravenhage, Nederland

Theo en Marga

Deze foto werd gemaakt op 5 juli 2010 in s-Gravenhage, Nederland.

3 Reacties

  1. Alanda Linssen:
    6 juli 2010
    Wow, spannend hoor! Ik wens jullie een héééle mooie reis! Ik ga jullie volgen, leuk!
    Groetjes Alanda.
  2. Annemie Konings:
    6 juli 2010
    Een hele fijne reis , Annemie
  3. Yolanda Kasten:
    6 juli 2010
    Heee wat een leuk idee!

    Ik wens jullie een hele fijne reis en tijd toe! Dat jullie maar veel Babi Pangang kunnen eten... hahaha, zal in t geheel niet lijken op het nederlanse chinees wat wij hier eten...

    Heeeeel veel plezier!!!!
    groetjes, Yolanda