Wow, spannend hoor! Ik wens jullie een héééle mooie reis! Ik ga jullie volgen, leuk!
Groetjes Alanda.
Annemie Konings:
6 juli 2010
Een hele fijne reis , Annemie
Yolanda Kasten:
6 juli 2010
Heee wat een leuk idee!
Ik wens jullie een hele fijne reis en tijd toe! Dat jullie maar veel Babi Pangang kunnen eten... hahaha, zal in t geheel niet lijken op het nederlanse chinees wat wij hier eten...
Groetjes Alanda.
Ik wens jullie een hele fijne reis en tijd toe! Dat jullie maar veel Babi Pangang kunnen eten... hahaha, zal in t geheel niet lijken op het nederlanse chinees wat wij hier eten...
Heeeeel veel plezier!!!!
groetjes, Yolanda