ff testen

7 juli 2010 - Den Haag, Thuis, Nederland

Hoi luitjes,

 

ff testen of alles goed werkt. We kunnen het natuurlijk niet hebben dat onze reisblog niet bij jullie doorkomt.

theo

5 Reacties

  1. Ruud en Monique:
    7 juli 2010
    We hebben het dus ontvangen. groet Ruud en Monique
  2. Alanda Linssen:
    7 juli 2010
    Jullie bericht kwam bij mij binnen.
    Hoe gaat het met jullie? Ben wel benieuwd naar jullie avonturen!
    Groetjes Alanda
  3. lia:
    8 juli 2010
    Bericht goed ontvangen.
    Groetjes, Lia
  4. Diana:
    8 juli 2010
    Luid en duidelijk ontvangen! Ik kijk nu al uit naar jullie belevenissen in het mooie China.
    Groet Diana
  5. helene marcus:
    9 juli 2010
    cha chi wah, dat betekent goed ontvangen (denk ik).
    spannend!!